Längtat

Jag har längtat efter idag, det är nämligen så att jag ska hämta ut mitt körkort , jag har använt mitt pass de senaste två åren som legitimatiation för att jag hela tiden sagt att "snart får jag körkortet" och tyckte att det varit onödigt att ordna ett leg, hahah lite knäppt, jag vet!  Det ska bli skönt att slippa gå omkring med ett eländigt pass. 

Jag ska även försöka ta ut en ny mobil, när man har företagsabbonemang på Tre så får man byta mobil med jämna mellanrum och jag har haft fri tillång till att byta mobil sen i augusti men jag har helt enkelt inte hunnit! Idag är det eld i baken jag ska komma hem med en ny mobil, det blir en fredags present till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0